
Jak objednat?
Objednávání krok za krokem
Vyberte si dietu, která vás zajímá

K dispozici je celkem 14 diet, které si můžete objednat.
Každý z nich se vyznačuje jinak vytvořeným jídelníčkem šitým na míru potřebám každého z nás.
Diety, v závislosti na výběru, budou mít různé rozložení mikroživin.
U některých diet (Standard, Sport, Vege, Vege Fish, IF – Intermitten Fasting a SLIM) je navíc možnost náhrady jídel v ceně! Vy si vyberete, co pro vás naši kuchaři připraví podle vašich preferencí.
Každou dietu připravuje odborník na výživu, který již řadu let sestavuje jídelníčky pro polské zákazníky.
Chcete-li se dozvědět více o našich dietách, rozbalte záložku „Naše nabídka”.
Co bude dál? Zkontrolujte níže!
V tomto kroku si zvolíte, kolik jídel pro vás připravíme.
V závislosti na variantě dostanete 5 nebo 3 jídla.
Možnost pěti jídel je snídaně, brunch, oběd a večeře, které na vás budou čekat přede dveřmi!
Ve variantě tří jídel si objednáte snídani, oběd a večeři.
Zatímco ve variantě „Kancelář“ dostanete druhou snídani, oběd a odpolední čaj, „Kancelář 2“ zahrnuje snídani, druhou snídani a večeři.
Vy tady velíte!
Výběr varianty

Vyberte si kalorie

V tomto kroku zvolíte, kolik kalorií má mít vaše denní objednávka. Když zvolíte například 2000 kcal v 5-jídlové variantě, vaše snídaně bude mít asi 350 kcal, oběd asi 300 kcal, oběd asi 700 kcal, odpolední čaj asi 350 kcal a večeře asi 300 kcal.
Kalorie v jídle se počítají tak, abyste za den spotřebovali takové množství kalorií, jaké si zvolíte v tomto kroku. Při objednání krabičkové diety můžete zvýšit nebo snížit počet kalorií – podle toho, zda se přejídáte nebo máte hlad.
Kromě kalorií jsou k dispozici také ekvivalenty v Kj, aby co nejvíce odpovídaly vašim preferencím.
Velmi důležitý krok.
Vyberete si dny, na které si chcete krabičkovou dietu objednat.
Z dostupného kalendáře si můžete rozkliknout, které dny na vás bude balíček čekat u dveří. Pamatujte, že při objednání diety na minimálně 10 dní získáte slevu 2,5 Kč na den a na minimálně 20 dní 4 Kč za každý den!
Doručování probíhá v noci do 7:00, takže váš box budete mít před odjezdem do práce!
Vybrat si můžete jak pracovní dny, tak víkendy.
Pokud by se ukázalo, že v daný den nechcete dostávat stravu, budete mít možnost dietu zrušit nebo přesunout na jiný den ve svém zákaznickém panelu.
Objednávání nebylo nikdy tak snadné a zábavné!
Zvolte dny doručení

Vyvolený? Poté klikněte na tlačítko „Další”!
Registrace / Přihlášení

Nyní potřebujeme, abyste nám o sobě něco řekli.
Sdělte nám své jméno, e-mailovou adresu, telefonní číslo a heslo, díky kterému se přihlásíte do svého zákaznického panelu. Zaškrtněte požadovaný souhlas a volitelný marketingový souhlas pro příjem nového marketingového obsahu a nabídek s akcemi až do výše 20 %! Navíc zaškrtnutím marketingového souhlasu získáte do začátku 50 bodů (odpovídá 50 Kč), které můžete použít na své objednávky!
Proč žádáme o telefonní číslo? Někdy se může stát, že náš kurýr bude mít problém dostat se do vašeho bydliště (např. zamčená brána, když jste zvolili doručení až k vašim dveřím). V případě zpoždění dodávky vám navíc přijde SMS s touto informací.
Samozřejmě, pokud již máte účet zaregistrovaný, můžete přejít k přihlášení ke svému účtu!
Už jsme skoro na konci! Nyní musíme zjistit, kam doručit svou stravu. Můžete si objednat jak domů, tak do práce. Města, do kterých aktuálně doručujeme, jsou dostupná v záložce „Krabický Rozvoz„.
Zadejte PSČ svého města, města, ulice, čísla budovy. Pokud potřebujete zadat kód interkomu, abyste se dostali do svého bytu, přidejte jej. Není-li požadováno, stiskněte „Nemám kod a/nebo interkom”.
Máte další informace pro kurýra? V této fázi můžete zveřejnit svůj komentář! Můžete našeho kurýra informovat, aby například nechal balíček ve speciální termotašce, která na něj bude čekat u vašich dveří. Můžete mu také napsat, že by měl po porodu třikrát zatleskat, udělat pět dřepů, ale pokud chcete 🙂
Přidání nové adresy

Adresa přidána, takže jsme na posledním kroku!
Platba

Poslední krok, tedy platba za objednávku.
Kód můžete použít, pokud jej máte (vyzkoušejte slevový kód „AHOJ“ pro 15% slevu).
Můžete využít i body z prasátka – nějaké jste dostali za založení účtu a potvrzení souhlasu s marketingovým obsahem.
Potřebujete fakturu? Dostanete ho od nás!
Aktuálně dostupná platební brána (PayU) vaši platbu zpracuje, klikněte tedy na „Zaplatit“, potvrďte platbu v platební bráně a … čekejte na svou objednávku!
Snadné, že?
Nyní pojďme k objednávce!